Juristipalvelu
vaativaan
sote-juridiikkaan,
sujuvasti ja
turvallisesti.
Sote-juridiikka
Autamme kuntia, järjestöjä ja palveluntuottajia sote-palveluiden juridisissa kysymyksissä. Erityisalaamme ovat vaativat sosiaalipalvelut, kuten lastensuojelu, vammaispalvelut, kehitysvammahuolto ja ikäihmisten palvelut. Tarjoamme apua myös tietosuoja- ja salassapitokysymyksissä. Lisäksi erityisalaamme ovat esteettömyyteen ja saavutettavuuteen liittyvät asiat.
Työskentelytapamme on aina ratkaisu- ja sovintohakuinen: ratkaisemme juridisia ongelmia, mutta haluamme auttaa kokonaisvaltaisesti sellaisten ratkaisujen löytämisessä, joissa riidat ja kantelut vähenevät ja oikeudenkäynneiltä vältytään. Tällöin työyhteisö voi keskittyä olennaiseen, sujuvien ja asiakaslähtöisten palveluiden järjestämiseen.
Juridinen tuki on räätälöity sote-ammattilaisten tarpeisiin. Vahvuutemme on käytännönläheisyys: saat vastauksia, jotka auttavat etenemään.
Meiltä saat apua esimerkiksi:
- asiakaslähtöiseen ja sujuvaan palveluiden järjestämiseen
- päätösten valmisteluun ja hallintomenettelyyn
- oikaisuvaatimus- ja valitusasiat
- tilauskoulutukset vaativissa sote-palveluissa, tietosuojassa ja salassapidossa
- tietosuoja-asiakirjat sote-järjestöille ja palveluntuottajille
- huostaanottoasioiden suulliseen hallinto-oikeuskäsittelyyn
- lastensuojelun asiantuntijaryhmän juristipalvelut
Saat palvelun puhelimitse, sähköpostilla, turvapostilla tai tietoturvallisen videoyhteyden kautta. Tarvittaessa tulemme käymään.
Mitä palvelu maksaa?
Palvelun hinta perustuu käytettyyn aikaan ja tarvittaessa laadimme tehtäväkohtaisen
työmääräarvion.
Hankinnat
Autamme sote-palveluhankintojen toteuttamisessa ja asialähtöisen hankintaprosessin läpiviennissä. Tarjoamme apua hankintaan kokonaisvaltaisesti tai siltä osin kuin apua tarvitaanValmennus ja sovittelu
Toteutamme valmennuksia, jotka edistävät työyhteisön tavoitteiden saavuttamista ja hyvää työilmapiiriä. Valmennukset räätälöidään tilanteeseen sopivaksi ja niissä käytetään soveltuviaKoulutus
Toteutamme tilauskoulutuksia ja työpajoja, joiden tarkoituksena on pitää asiakasorganisaation osaaminen ajan tasalla ja perehdyttää uuteen lainsäädäntöön.Referenssit