Haastavat asiakastilanteet – miten niistä selvitään?
Haastavat asiakastilanteet – miten niistä selvitään? -koulutuksessa käydään läpi vammaispalvelun työntekijälle haastavien asiakastilanteiden käsittelyä palveluita myönnettäessä ja toteutettaessa. Tilanteiden käsittelyä tarkastellaan sekä sosiaalityön että juridiikan keinoin, ja koulutuksen avulla saat käytännön työvälineitä vastaavien tilanteiden ratkaisemiseen.
- Miten toimitaan, kun asiakas kieltäytyy palveluista ja vaatii palveluita toteuttavan tavalla, joka työntekijän mukaan ei vastaan asiakkaan tarvetta eikä etua?
- Kuinka vuorovaikutus ja kohtaaminen varmistetaan haastavissa tilanteissa?
- Miten saavutetaan yhteiset tavoitteet työskentelyyn sekä asiakasta että omaisia huomioiden ja kunnioittaen?
Ennen koulutuksen alkua saat sähköpostiisi linkin liittymistä varten ja koulutusmateriaalin. Mikäli joudut peruuttamaan osallistumisesi, on se tehtävä viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Tätä myöhemmin peruuttaneilta veloitamme koulutuksen täyden hinnan. Pidätämme oikeuden peruuttaa koulutuksen, jos osallistujia on vähän.
Kenelle?
Koulutus on suunnattu sosiaalihuollon työntekijöille ja esimiehille – erityisesti niille henkilöille, jotka tekevät palvelutarpeen arviointeja päätöksiä asiakkaille. Koulutus sopii erinomaisesti pidempään työssä olleille sote-ammattilaisille sekä uusien työntekijöiden perehdyttämiseen.
Ryhmäalennus
5–7 henkilön ryhmä 128 €/hlö
8–15 henkilön ryhmä 112 €/hlö
16–19 henkilön ryhmä 96 €/hlö
Yli 20 henkilön ryhmien osalta tiedustelut sähköpostitse:
Kouluttajat

Psykoterapeutti, työnohjaaja

Asiantuntija, OTM